Metro Branding vokser i Oslo

Tidenes resultat for Metro Branding. Nå flytter vi til Karl Johan.

Metro Branding vokser i Oslo

En økning i antall kunder og flere ansatte på Oslo-kontoret gjør nå at Metro Branding har vokst seg ut av sine tidligere lokaler.

Tidenes resultat 

I fjor økte Metro Branding omsetningen med 10 millioner kroner fra året før. Det endte med 52,2 millioner i omsetning og et driftsresultat på 3,4 millioner kroner. 11 nye kunder og 10 nye medarbeidere ble ønsket velkommen i 2018 – og veksten fortsetter.

- Derfor har vi flyttet inn i nye og større lokaler sentralt på Karl Johan i Oslo, sier sier Paal- André Schwital, Managing Partner i Metro Branding.

Et hjem i Oslo for flinke folk

-Vi har brukt lang tid på å finne det riktige lokalet for oss, forteller Paal- André. Vi ønsket å finne et sted som skulle gjenspeile litt av vår sjel – rett og slett "vårt hjem" i Oslo.

-Dette er en del av vår vekststrategi. Ikke bare blir vi fler ansatte og trenger større plass, men mange av våre kunder holder til i Oslo. I tillegg er det et rekrutteringsperspektiv i det hele. Vi søker hele tiden de flinkeste folkene for å kunne levere det beste for våre kunder, og vi ser for oss at den største veksten fremover vil være i Oslo, fastslår han.


Tidenes resultat: Paal-André Schwital er Managing Partner i Metro Branding og kan fortelle om tidenes resultat for Metro Branding. Nå flytter vi til Karl Johan.

Mange nye kunder

På listen over de nyeste tilskuddene i porteføljen finner vi blant andre Blush, NTB, Norwegian, Hansa Borg Bryggerier, Bærum kommune, Bertel O. Steen, Weber og Saint Gobain-konsernet. Mange av de nye kundene holder til i Oslo-området.

Kristiania-Bohemen

Det nye kontorlokalet er plassert i et smykke av en bygård. Selve bygningen er full av sjel og identitet, og det er som å gå inn i en tidsreise hvor man skrur tiden 100 år tilbake, sier Paal- André – og legger til at dette kombinert med lyse moderne lokaler passer veldig fint til gjengen i Metro Branding.

To av møterommene har utsikt over Stortorvet og Karl Johan, og har blitt navngitt deretter. Et tredje og siste møterom er under utbygging, og har fått navnet Kristiana. Dette møterommet refererer til Kristiania-Bohemen og skal fungere som en tech- og kommunikasjonslab. Her skal man kunne jobbe med kreative prosjekter og tenke utenfor boksen. 


Sentral beliggenhet: Kontorlokalet ligger svært sentralt midt på Karl Johan.

Hovedkontoret fortsatt i Sandefjord

Selv om veksten er størst i Oslo, beholder vi selvsagt lokalene i Sandefjord, understreker Paal-André. - De fleste av oss har fremdeles fast base på bryggekanten i Sandefjord – med byens beste utsikt.

Vil du bli bedre kjent med oss i Metro Branding? Delta på vårt GRATIS merkevareseminar.