Metro Branding er medlem i Bra søk

Merkevarebygging handler også hvordan du fremstår i Google. Det tar vi på alvor.

Metro Branding er medlem i Bra søk

Vårt medlemskap i Bra søk gir ekstra trygghet for kundene våre, sier Head of Content & Performance Kim Nygaard i Metro Branding.

Helhetlig merkevarebygging handler om mange ting. Også hvordan du fremstår i Google.
   
- Søkemotormarkedsføring er viktig for omdømmet ditt, understreker byråleder i Metro Branding, Cathrine Stensland. Hvem bruker ikke Google for å orientere seg, spør hun?
   
Og nettopp fordi søkemotorer som Google er så viktig, er det dessverre enkelte som forsøker å jukse seg til gode resultater. Det kan føre til omdømmekrise. 

- Feil type rådgivning kan føre til utkastelse eller betydelig dårligere synlighet i søkemotorene, noe som kan ha store økonomiske konsekvenser for den enkelte bedrift eller merkevare, forklarer styreleder i Bra søk, Magnus Strømnes Bøe.
    
Bra søk er bransjerådet for søkemotormarkedsføring i Norge, og som medlem vedkjenner du deg du å følge visse etiske retningslinjer. Brudd på retningslinjene kan medføre bøter og utestengelse som medlem.
  
Magnus Strømnes Bøe, styreleder i Bra søk
Magnus Strømnes Bøe, styreleder i Bra søk, ønsker Metro Branding velkommen.
    
- Kunder av byråer som er medlem i Bra søk skal være trygge på at de jobber med seriøse aktører. De som søker medlemskap blir vurdert av styret, og opptaket av Metro Branding ble enstemmig vedtatt, forsikrer styrelederen i bransjerådet.

Les intervju med Metro Branding hos Bra søk her.

Relatert: