• KUNDE: Torp Sandefjord lufthavn
  • CASE: Helhetlig konsept
  • TAGS: Design, Kommunikasjon

OPPGAVEN:

I 2012 etablerte Torp ny strategi med målsetting om å ta posisjonen som favorittflyplass i Vestfold, Buskerud og Telemark. Dette stilte nye krav til oppgavene den grafiske profilen skulle løse. Torp hadde behov for å modernisere sin identitet og kommunisere med sitt publikum på en ny måte.

LØSNINGEN:

Med dette som utgangspunkt utviklet Metro Branding ny visuell identitet og kommunikasjon for flyplassen. Vi la vekt på enkelhet, vennlighet og presisjon og utarbeidet nytt profilprogram, kommunikasjonskonsept, skiltprogram og webdesign.

Vi er virkelig fornøyd med jobben som er gjort. Torp Sandefjord lufthavn fremstår attraktive, moderne og helhetlige i alt vi gjør, og trafikken på flyplassen er stadig økende. Tine Kleive-Mathisen / Markedssjef, Torp Sandefjord lufthavn
Spørsmål om dette?
Kontakt Cathrine
foto
Del denne casen:
Relatert: