Mer kraft i identiteten

Jordan Håndverk har en ny strategi og trengte derfor en oppussing av sin visuelle profil. Det har vi hjulpet dem med. Mer saft i fargene og offensiv kommunikasjon skal øke kjennskap hos ung målgruppe, fra lærling til profesjonell håndverker.

Kunde
Orkla House Care

Oppussing av visuell identitet

Kort fortalt var vårt oppdrag å oppdatere den visuelle identiteten for Jordan Håndverk.

Målet til Jordan Håndverk er å øke sin merkevarekjennskap, for å kunne kapre nye markedsandeler i et konkurranseutsatt marked. For å få det til må kommunikasjonen med målgruppen profesjonaliseres.

De ønsket et ekstra fokus på å øke kjennskapen hos deres yngre målgruppe, som lærlinger og unge malere. De ville våge å ha et røffere visuelt uttrykk.

I tillegg vil Jordan Håndverk bidra til å fremme yrkesstolthet hos malere.

En smakebit av resultatet:

Se hvordan elementene kan brukes i praksis

Elementer til visuell identitet

Vil du vite mer om hvordan vi jobber med strategi og visuell profil? Snakk med Anette.
Anette Holtan
Strategisk rådgiver/kundeopplevelse
anette@metrobranding.no
Ønsker du å følge mer med på hva vi driver med? 👀 Meld deg på vårt nyhetsbrev!