Reklamefilmer - Takk til alle som oppgraderer Norge

Eldre bygg, der eierne «fyrer for kråka», er en stor utfordring i Norge. Her ligger det et stort potensial for energi- og CO2-kutt. GLAVA ønsket å øke kunnskapen om utfordringen knyttet til eldre bygningsmasse og skape bevissthet rundt effekten av etterisolering.  

Kunde
GLAVA®

Håndverkerne som målgruppe

Kampanjen var primært rettet mot håndverker, men samtidig la vi opp til at kampanjen skulle forstås av «alle» – særlig de med eldre hus. 
 

Mediemix

I første puls var vi i fagmedier, på kino og hadde et vellykket influencer-samarbeid med «Mads pusser opp». I tillegg hadde vi en stor bukett tilpassede uttak i digitale og sosiale medier.

En svært vellykket kampanje

Kampanjemåling viser at kampanjen har gitt signifikante resultater. Kampanjen styrker merkevaren og øker kunnskapen om GLAVAs kundeløfter. Kampanjen har skapt engasjement, er godt likt og har tydelig GLAVA-avtrykk. Konseptet skal leve lenge og har rom for utallige kreative uttak.  

Resultatene fra kampanjen viser tydelig at vi lykkes med å nå fram med et relevant budskap til målgruppen, samtidig som vi bygger merkevaren Glava Isolasjon i tråd med strategien vi har lagt. Dette er rett og slett et godt stykke håndverk!
Per Stræde
Vil du vite mer om dette prosjektet?
Anette Holtan
Strategisk rådgiver/kundeopplevelse
anette@metrobranding.no
Ønsker du å følge mer med på hva vi driver med? 👀 Meld deg på vårt nyhetsbrev!