Digital relansering av TORO og deres inspirerende smaksunivers

Vi var med på å utvikle en ny og helhetlig digital merkevareopplevelse av TORO og deres inspirerende smaksunivers.

Kunde
Orkla Foods

TORO ønsker å være en god venn som hjelper deg å lykkes med å lage god og sunn mat! En venn og ressurs du kan snu deg til for et garantert vellykket resultat. Men hvordan kan TORO vise frem sitt smaksunivers og sine mattips på en mer inspirerende og spennende måte? Målet var å  utvikle en ny og helhetlig digital merkevareopplevelse av TORO og deres inspirerende smaksunivers.

TOROs bærekraftsarbeid og målene for en mer bærekraftig matproduksjon stod sentralt i arbeidet. Det var derfor viktig å løfte frem TORO sitt miljøansvar; litt grønnere, litt bedre og litt sunnere.

Sammen med TORO jobbet vi basert på innsikt om drivere, brukerbehov og kjøpsadferd. Vi gjennomførte flere kundesentriske workshops hvor vi kartla digitale kundereiser, og baserte den nye strukturen og selve innholdskonseptet på funnene fra innsiktsarbeidet.

Med god hjelp fra Metro Branding er det gjort en formidabel jobb med å samle et stort merke under samme digitale paraply. Med sin gode ekspertise har Metro Branding vist både kunnskap og stor innsats for å lage en nettside godt forankret i forbrukerinnsikt
Caroline Eikeland Sjølie
Orkla Foods Norge
Har du spørsmål til dette prosjektet? Ta kontakt med Espen
Espen Linna
Leder Teknologi og brukeropplevelse
espen@metrobranding.no
+47 932 21 688