Kampanje for Kinnarps - Den nye hverdagen

Kinnarps leverer møbler og innredning for moderne og kreative arbeidsplasser. Nå kreves en mer fleksibel jobbhverdag – på mange måter. For å gjøre Kinnarps til en god rådgiver på å tilpasse morgendagens kontorer, utviklet vi et kommunikasjonskonsept med vekt på ergonomi, design og bærekraft.

Kunde
Kinnarps

Både salgsteamet og målgruppen trengte å se noe positivt og løsningsorientert i koronatiden. Løsningen ble en kampanje med fokus på gode råd og muligheter for den nye arbeidshverdagen. Metro Branding laget en kommunikasjonskampanje med konkurranser, annonser og mailer.

Etter korona vil arbeidsmarkedet etterspørre fleksible løsninger for den nye hverdagen. Kinnarps har fokus på trygghet, sikre møbler og løsninger for både jobbkontor og hjemmekontor. Og kjernen er alltid lekkert design, god ergonomi og bærekraft.

Målgruppen fikk kunnskap og inspirasjon gjennom annonser og konkurranser. Animasjonene ble delt i sosiale medier og skapte mye positivt engasjement.

Budskapet var at støy, lys og sittestillinger påvirker kroppen og hverdagen. Dårlige ergonomiske løsninger bidrar til å stresse kroppen, slik at vi blir fortere slitne. Gode ergonomiske forhold gir derimot økt energi og kreativitet, slik at vi får mest mulig ut av arbeidsdagen.

Ved bruk av design, kunnskap og kreativitet kan Kinnarps hjelpe deg med å skape det arbeidsmiljøet der du trives og jobber best.

 

Vi laget en landingsside med gode råd både for arbeid på hjemmekontor og på arbeidsplassen. Veien dit gikk via annonser, mailer og animasjoner i sosiale medier.

Har du spørsmål om dette prosjektet? Ta kontakt med Helene
Helene Knutsen
Prosjektleder/kundeansvarlig
helene@metrobranding.no
Ønsker du å følge mer med på hva vi driver med? 👀 Meld deg på vårt nyhetsbrev!