BestDrive – nytt navn og merkevarebyggende kampanje

Dekk- og bilserviceselskapet Dekkmann byttet navn til BestDrive. Vi utviklet den første merkevarebyggende kampanjen for det nye brandet.

Kunde
BestDrive

Idé og løsning

Med nytt navn og merkevarestrategi, skal BestDrive ta en tydeligere posisjon i markedet. Fagkompetanse og gode kundeopplevelser er viktige stikkord for den nye merkevaren som nå rulles ut i hele Norge.

Vi har bistått både med strategi og konsept. Den kreative ideen er inspirert av motorsport – nærmere bestemt en pitstop.

Filmen viser hvor enkelt og bekymringsløst det er å svinge innom BestDrive for å bli tatt vare på av et profesjonelt team, som bare vil det beste for deg og bilen din. Frank Undheim og Rebekka Emilie Nord-Varhaug har vært vårt kreatør-team på prosjektet.

Filmen er produsert av FUS!, med Sebastian Andrés Knutsen på regi. Kampanjen er tilrettelagt for mediedistribusjon av oss i Metro.

"Med denne kampanjen setter vi en tydelig kurs for hvor vi vil. Her gir vi kundene våre en smak av hva det virkelig betyr å få topp service."
Line Setsaas
Head of Marketing and Communications i BestDrive
Ønsker du å vite mer om denne kampanjen, eller har andre spørsmål til oss?
Kjartan Høvik
Strategisk rådgiver
kjartan@metrobranding.no