• KUNDE: KPMG
  • CASE: Kommunikasjonsstrategi
  • TAGS: Strategi, Kommunikasjon

OPPGAVEN:

Med en global strategi i ryggen utviklet Metro Branding en tydelig kommunikasjonsstrategi for det norske markedet, både på overordnet nivå og spisset mot de viktigste målgruppene til KPMG.

OPPGAVEN:

Resultatet ble tydelige løfter, definert tone of voice, ønsket posisjon og corporate story for KPMG. Basert på dette har Metro Branding også utviklet kommuniksjonskonsept, virkemidler for å markedsføre ulike arrangementer og fagseminarer, samt SEO-analyser for KPMG.

LØSNINGEN:

Gjennom markedsinnsikt fikk vi en svært god forståelse av hva ulike kunder var opptatt av, hva som er de viktigste driverne ved valg av samarbeidspartner og langsiktige relasjoner. Gjennom workshops med en tverrfaglig prosjektgruppe hos KPMG utviklet vi grunnfjellet i all kommunikasjon; kommunikasjonsplattformen.

Spørsmål om dette?
Kontakt Kjartan:
foto
Del denne casen:
Relatert: