• KUNDE: JOTUN
  • CASE: Jotun Sens
  • TAGS: Design, Foto og film

OPPGAVEN

Jotun SENS er den eneste NAAF-godkjente malingen på markedet, og har en sterk posisjon som den mest helsevennlige malingsserien. Nå relanseres Jotun SENS i Norge og Sverige.

Et nytt emballasjedesign fra Metro Branding skal revitalisere Jotun Sens. Designet skal skille seg tydelig ut og oppnå en enda sterkere impact i butikkhyllene.

DETTE GJORDE VI

Vi er stolte av å presentere det nye emballasjedesignet til Jotun SENS. Produktserien består av tre versjoner, alle i sarte og duse farger som skal symbolisere helse og trygghet.

Velger du som forbruker SENS tar du også et bevisst valg om å velge det beste for din egen helse og ditt innemiljø, noe desiget gjenspeiler. SENS er pr i dag den eneste malingserien som anbefales av Norges Astma- og Allergiforbund og kan trygt brukes av gravide.
 

Del denne casen:
Relatert: