• KUNDE: JOTUN
  • CASE: Jotun Offshore
  • TAGS: Strategi, Design, Kommunikasjon

EN RÅ BRANSJE

Offshorebransjen er rå – både med tanke på vær og vind og den krevende situasjonen de siste årene. Vi i Metro Branding har tatt utgangspunkt i den røffe vær- og arbeidssituasjonen og skapt et globalt kommunikasjonskonsept for Jotun. Målet er å ta prosisjonen som #1 Maintenance Expert innen offshore.

RIGGEN

Metro Branding står bak idé- og konseptutvikling som sikrer Jotun helhet på alle kommunikasjonsflater. Konseptet er modulært slik at det kan tilpasses ulike målgrupper og arenaer. Det ble lansert på OTC i Houston Texas 2017.

ELEMENTENE

Metro Branding har utviklet et bilde- og illustrasjonsunivers som gjenspeiler råskapen i bransjen. Vi har designet og animert video, infografikk, messevegger, brosjyre, annonser og innhold til kampanjeside på nett.

Har du spørsmål om dette prosjektet? Kontakt Cathrine!
foto
Del denne casen: