UX Design og brukeropplevelse

UX og interaksjonsdesign handler om å ha en empatisk tilnærming til det som skal lages, og gjøre valg på brukernes premisser. Det holder ikke at det bare skal være “pent”, men designen skal understøtte brukerens behov og ønsker til å løse konkrete oppgaver.

Vår jobb er å gjøre brukeropplevelser mer menneskelig. Å bygge digitale produkter og tjenester som forbedrer menneskers liv, hjelpe dem å navigere i en digital verden, hjelpe dem med å kommunisere med hverandre, bli inspirerte og løse problemene deres raskere.

Så hos oss lager vi digitale produkter og tjenester som både er funksjonelle og vakre. Som hjelper deg å komme fra A til B, men som også forteller deg en liten historie på veien. Brukeropplevelser som skaper følelser og som gjør sekundene eller minuttene eller timene du bruker dem verdifulle.

 

Kort sagt; vi lager digitale produkter som innfrir både brukermål og forretningsmål. Vårt mål er at kundene dine skal føle at hvert eneste klikk og interaksjon er en verdioverføring – fra deg til dem.

Relevante prosjekter

Gjøre livet enklere for folk med helseutfordringer

Får frem politikken på nye nettsider

Digital relansering av TORO og deres inspirerende smaksunivers

Digital relansering av Möller’s for resten av verden

Ønsker du å vite mer?
Espen Linna
Leder Teknologi og brukeropplevelse
espen@metrobranding.no
+47 932 21 688