Seminar

Hvordan bli best på den digitale kundereisen?

Torsdag 11.11.21 kl. 08:30 - 12:00
Dronning Eufemias gate 16, Bjørvika/Oslo
Velkommen til GRATIS seminar i Barcode!

Vi setter fokus på den digitale kundereisen denne formiddagen. Hva skal til for å vinne den digitale konkurransen og kundens hjerte gjennom helhetlig og god opplevelse i alle kontaktpunkter?

Foredrag 1
Innsikt, strategisk plattform, identitet, stil og tone, overordnet kommunikasjonskonsept; Selve fundamentet for den gode kundeopplevelsen.

Foredrag 2
Kundereisens faser – hva skal til for å bli en digital vinner? Hva er kunden opptatt av, atferdsmønster i Google; Hvordan treffer vi kundens behov. Vi gir deg tips og råd på hvordan du skal nå frem, oppnå sterk digital synlighet og treff i målgruppen.

Foredrag 3
Brukeropplevelsen i sentrum. Her får du en god dose om strategi, teknologi, UX-design og om hvordan du kan og bør jobbe for å skape verdifulle digitale brukeropplevelser som skaper fornøyde kunder, konvertering og forretningsmessig gevinst. Vi gir deg tips på prosess, måleverktøy og monitorering.

Foredrag 4
Sosiale mediers rolle for trafikk og konverteringer: Godt innhold, kampanjer og høy aktivitet i digitale kanaler. Hvordan sikre at man hele tiden er relevant, attraktiv og oppnår høy ROI?

Det praktiske
Vi byr på tre timer med faglig påfyll, nettverksbygging og enkel servering. Oppmøte og registrering fra kl. 08.30, foredragene begynner kl. 09.00.

Seminaret passer for ledere i større virksomheter.

Arrangementet er gratis, men hvis du er påmeldt og ikke kan delta setter vi pris på om du sier i fra til oss.