Reklame

Folk ser etter noe ekte, noe de kan relatere seg til, noe som underholder eller opplyser – i bittesmå doser. Reklame er ikke det det engang var.

Kreative konsepter

Vi liker at den kreative ideen som ligger til grunn skal danne grunnlaget for et overordnet kommunikasjonskonsept som kan leve på alle flater og kanaler. Kreative konsepter – engasjerer og leverer.

Integrerte kampanjer

Når vi utvikler reklamekampanjer sørger vi for et sett med virkemidler som tas ut på tvers av kanaler, da får vi best effekt.

Slik styrket vi merkekjennskapen til USBL

Innsikt

Vi elsker innsikt, på den måten kan vi sammen finne det målgruppen er opptatt av og hva vi bør fokusere på i kommunikasjonen.

Kommunikasjonsstrategi

La oss starte med dine forretningsmål og legge en god strategi for kommunikasjonen din – da kan vi jobbe ut de kreative ideene som oppleves relevant og gjør inntrykk på folk.

Merkevarebygging

Å holde seg i forbrukerens bevissthet er gull! La oss bygge de rette assosiasjonene og kombinere det med den rette kundeopplevelsen – det gir konkurransekraft. Mer merkevarebygging?

Effekt og analyse

Vi liker å bli målt, vi liker å se resultatene og effekten av det vi gjør. Vi håper du gjør det samme.

Se hvordan vi relanserte Olden på tvers av kanaler