Merkevarebygging

Å holde seg i forbrukerens bevissthet er gull! La oss bygge de rette assosiasjonene og kombinere det med den rette merkevareopplevelsen – det gir konkurransekraft.

Kundefokus

Å bygge en merkevare krever et kontinuerlig kundefokus slik at du alltid er attraktiv og skaper en ekstra verdi. Vi elsker innsikt, på den måten kan vi sammen finne det kundene er opptatt av og hva vi bør fokusere på i kommunikasjonen.

Posisjonering

Posisjonering er et verktøy for vekst. For å finne den riktige posisjonen støtter vi oss på innsikt, kartlegger kundebehov, fremtidsmuligheter og konkurransesituasjon. Vi hjelper deg med å definere en tydelig og lønnsom posisjon.

Merkevarestrategi

Når ønsket posisjon er definert, finner vi ut av hva som skal til for at du kommer dit – og hvordan du bør gjøre det. Merkevarestrategien bør være navet i markedsarbeidet og det strategiske grunnfjellet som også forretningsutvikling/ innovasjon bør ta utgangspunkt i.

Visjon

Visjonen peker ut retning og er en intern ledestjerne som forteller om hvor man skal. Den skal skape energi, tro og lyst til å bli med på reisen. Mange forveksler visjon og slagord. Vi bygger slagordet på selve essensen i merkevaren, mens visjonen er en intern målsetning vi skal strekke oss etter.

Posisjonering Bertel O. Steen

Sammen former de fremtiden

Har du spørsmål om merkevarebygging? Ta kontakt med Cathrine
Cathrine Stensland
Administrende direktør
cathrine@metrobranding.no
+47 942 00 123