Skriv deg synlig i Google

På dette seminaret viser Metro Branding deg hvordan du lykkes.

  • TID: Ta kontakt for å avtale tidspunkt
  • STED: Sentralt i Oslo eller i Sandefjord
  • PRIS: Ta kontakt for tilbud

Skriv deg synlig i Google!

Det hjelper ikke bare med den gode historien. Du må også bli synlig i Google for at den skal bli gull verdt.

Kurs i SEO og innholdsmarkedsføring 

På dette kurset i SEO og innholdsmarkedsføring viser Metro Branding deg hvordan du lykkes. Den gode historien er viktig for å lykkes med Content Marketing, men det alene er ikke nok. Du må sørge for at innholdet ditt blir synlig og funnet – ikke minst i Google. Lær å skrive så du blir synlig i søkemotorene og får mer trafikk til websiden.

Kurset holdes av en dreven journalist og en ekspert på søkemotoroptimalisering. Vi har med andre ord samlet det beste fra to verdener og gir deg unik innsikt i digital tekstutforming og digital synlighet.

På dette SEO-kurset lærer du blant annet:

  • Hva er egentlig søkemotoroptimalisering (SEO)?

  • Slik må du utforme innholdet ditt for å bli synlig i Google-søket.

  • Hvordan lage innhold som bygger merkevare og samtidig er relevant for målgruppen din?

Kurset kan holdes i våre lokaler i Oslo eller Sandefjord, eller lokalt hos din bedrift. 

Foredragsholdere

Kim Nygaard
Metro Branding

Kim Nygaard

Head of Content
Synlig digitalkommunikasjon

Kim Nygaard er Head og content i Metro Branding og brenner spesielt for god digitalkommunikasjon som fører til synlighet på web. Tidligere jobbet Kim i verdens ledende Performance Marketing-byrå, iProspect, som ekspert på søkemotoroptimalisering (SEO). Han har også erfaring fra kundesiden, blant annet som som Online markedssjef i Confex, og har bred erfaring innen salg, kundeservice og markedsføring. Kim er dessuten en entusiastisk foredragsholder, og mottar alltid særdeles gode tilbakemeldinger for sin fremoverlente, morsomme og konkrete læringsform. Han holder mye kurs, og har gjesteforelest for blant andre Westerdals, Norges Kreative Høyskole, Treider Fagskoler, Det Digitale Akademiet, Kommunikasjonsforeningen og Confex.

Kjartan Høvik
Metro Branding

Kjartan Høvik

Client Director/Partner
Tenk helhetlig kommunikasjon

Kjartan er senior kommunikasjonsrådgiver i Metro Branding, og har et særlig fokus på strategisk kommunikasjon. Å bygge ønsket omdømme krever langsiktig og helhetlig tenkning, og Kjartan er en sentral mann når vi i Metro Branding planlegger og utvikler konsepter for ekstern og intern kommunikasjon. Han har bred erfaring med ulike kanaler, og liker seg aller best når det tenkes helhetlig kommunikasjon, der digitalt, print, magasin og medierelatert arbeid skaper resultater i en helhet. Kjartan er lang fartstid som journalist og redaktør, og har en mastergrad i økonomi/samfunnsfag fra UMB - i tillegg til utdanning innen PR-ledelse og strategisk kommunikasjon fra Handelshøyskolen BI.

Spørsmål om konferansen?

Kontaktperson:

Kim Nygaard

Head of Content & Performance Marketing +47 920 68 102