Vi trenger deg som kan lage innhold og lede større innholdsproduksjoner i teamet vårt.
Vi trenger deg som vet hva som skal til for å lage brukervennlig og verdifullt innhold.
Vi trenger deg som kan lage innhold som bygger merkevarer og som leverer på langsiktige og kortsiktige mål.
Som innholdsrådgiver i Metro får du jobbe i tverrfaglige team, sammen med UX-designere, SEO-spesialister, SoMe-spesialister, filmmakere, fotografer, kreatører, performance-spesialister, strategiske rådgivere og prosjektledere. Du får jobbe med mange ulike kunder i ulike bransjer, både innen eCommerce og B2B.
Du liker høy fart og å veksle mellom ulike prosjekter. Du får til å balansere konsentrert produksjonsarbeid med å ha kontroll på helheten, for å sikre at hele teamet leverer det som skal til for å komme i mål – med innhold av høy kvalitet og til planlagt tid.
Inbound marketing, content marketing – kjært barn har mange navn, og du kjenner filosofiene og metodene som funker. Du føler deg hjemme i markedsføringsfaget og er vant til å bruke kjøpstrakten når du jobber med innholdet.
Du har erfaring med å utvikle og implementere innholdsstrategier som ivaretar merkevarens forretningsmål og brukernes behov. Dette innebærer å sikre at innholdet har en konsistent språkstil som følger merkevarens retningslinjer. Du har til og med laget nettopp slike retningslinjer før (det vi kaller “tone of voice” på fagspråket).
Du ser på AI som en mulighet heller enn en trussel, og vet å bruke det som et verdifullt verktøy i hverdagen din. Du er nysgjerrig på teknologi som kan bidra til effektivitet, kvalitet, brukervennlighet eller til en kreativ idé.
Du har publisert innhold i ulike CMS, og vet hva som trengs for å bygge opp en bra nettside som er enhetlig, engasjerende og brukervennlig. Du har basiskunnskapen om SEO på plass, og vet hvordan man lager SEO-optimalisert innhold.
Du er også bevisst på at innhold skal bidra til å nå kommersielle mål, og har erfaring med å lage tekster som gir konverteringer, enten det er på landingssider, i e-poster, på sosiale medier eller andre flater.
Dersom du har byråerfaring, er dette et pluss.
Hos oss møter du en gjeng med faglig engasjerte mennesker, et varmt og inkluderende miljø og stor takhøyde. Vi tror på at vi oppnår de beste resultatene når vi jobber i team, og vet samtidig at vi er avhengig av gode enkeltprestasjoner.
Metro Branding ble etablert i 2004 og har kontorer i Oslo og Sandefjord. Oslo-kontoret ligger midt i Bjørvika, og i Sandefjord holder vi til på bryggekanten. Vi samarbeider mye på tvers av kontorene, så digitale møter er en del av hverdagen, men vi prøver å være fysisk sammen så mye som mulig. Det er da magien virkelig oppstår.
Høres dette ut som noe for deg? Da anbefaler vi deg å søke i dag!
Oslo/Sandefjord
20. oktober
Hvordan er det å jobbe hos oss? Se våre karrieresider!