Bertel O. Steen skulle selge ut 650 splitter nye biler til knallgod pris. Vi lagde kampanjekonseptet «Bli med på kjøret». Vi delte inn kampanjen i kategoribaserte budskap og bilmerke-budskap for å treffe de som er interessert i f.eks familiebil, eller SUV la merke til kampanjen, og de som ville kjøpe Mercedes – raskt fant bilen de drømte om.
Ønsket kundeopplevelse: Et uimotståelig tilbud – som treffer godt – skreddersydd for mitt/vårt bilbehov.
Som del 1 av kampanjen kjørte vi annonser med nedtelling til salgsstart for å friste og få frem at dette var sjelden gode tilbud.
Vi brukte Facebook og programmatiske annonser for å nå ut og designet opp en landingsside for kampanjen.
Kampanjen har vært en kjempesuksess og svært kostnadseffektiv. Kampanjen oppnådde konverteringer langt over forventning og annonsene fikk høy kvalitetsscore i Facebook, som viser at vi traff med svært relevante budskap. Alle bilene ble solgt