Metro + Bertel O. Steen

Bertel O. Steen og Metro samarbeider godt. Sammen løser vi strategiske og praktiske problemstillinger. Vi jobber med strategi og design, innhold og web, konsepter og kampanjer. Vi er i flytsonen og skaper gode resultater sammen.

Bertel O. Steen og Metro samarbeider godt. Sammen løser vi strategiske og praktiske problemstillinger. Vi jobber med strategi og design, innhold og web, konsepter og kampanjer. Vi er i flytsonen og skaper gode resultater sammen.

Hverdagen vår i Metro består i å tenke mye på bil. Bil er identitet og bil er følelser. Bil er gøy. For et firma som oss, som jobber med å bygge sterke merkevarer, er det en drøm å ha en bilkunde i porteføljen vår. Og for en spennende reise vi har vært igjennom sammen med Bertel O. Steen.

Merkevarebygging gir god effekt

Etter et grundig arbeid med både analyse, merkevarestrategi, identitet og overordnet kommunikasjonskonsept, kjører vi på videre med intern implementering, konseptutvikling, digitale kampanjer og content marketing i sosiale medier. Alt med ett mål for øyet – å skape god effekt for Bertel O. Steen – og gode kundeopplevelser for deres målgrupper.

En mangfoldig målgruppe

Et stort konsern har mange interessenter og målgrupper, fra privatkunder til proffkunder, samarbeidspartnere, myndigheter, ansatte og eiere. Vi er alltid opptatt av hva vi skal løse og hva vi skal oppnå med kommunikasjonstiltakene. Bertel O. Steen, som er forhandler av merkene Mercedes-Benz, Kia, Opel, Peugeot, Citrôen og DS, skal være en solid garantist som står for kvalitet, tillit og trygghet.

Verdier

Å forvalte en solid merkevare, som har eksistert i over 100 år, gjør vi med respekt og mot. Vi deler verdisettet til kunden – vi bryr vi oss, vi utfordrer og vi er opptatt av å prestere i hver eneste leveranse.

Den digitale kundereisen

Det er ikke bare god kundeservice som som er avgjørende for kundeopplevelsen. Mobiltelefonen og den digitale kundereisen er avgjørende. 70% av kjøpsreisen er avsluttet når kunde kontakter forhandler. Vi jobber derfor med UX-design for å gjøre brukeropplevelsen så god som mulig, innhold som treffer og svarer opp kundenes behov og problemstillinger, digital synlighet – slik at Google viser oss når kunden er i modus for søk, og at alle digitale kanaler spiller på lag med hverandre.

Din vei frem

Bertel O. Steen er opptatt av å treffe ditt behov, din reise fra A-B. Da vi lanserte deres ny pay-off «Din vei frem» og overordnet konsept for å bygge merkevaren, ble det superbra mottatt. Det handler om å gi gode råd og finne riktige løsninger som gjør mobilitetshverdagen enkel for kunden. Din vei frem!

Masse inspirasjon og lekre bilder

Bil er glede og en frydefull opplevelse for mange. Derfor har vi tatt massevis av nye, flotte bilder som formidler frihetsfølelse, uavhengighet, hygge og kos. Vi har tatt foto og filmer av de fine folkene som jobber i Bertel O. Steen, de som møter kundene hver eneste dag, som fikser service på bilen din, møter deg i kundesenteret, eller som jobber med innovasjon og nye løsninger.

Spennende utfordringer

Metro jobber tett med oppdragsgiverne våre hos Bertel O. Steen, enten det er en digital kampanje som skal konvertere på personbil-salg, eller det er å bygge et knallbra konsept for proffmarkedet, diskutere strategi rundt hvordan tiltrekke seg lærlinger eller designe materiell for El-bil-kunder. Alt dette digger vi å jobbe med. Og vi gleder oss til fortsettelsen.

 

Ønsker du å følge mer med på hva vi driver med? 👀 Meld deg på vårt nyhetsbrev!