Espen Linna

Leder Teknologi og brukeropplevelse
+47 932 21 688
espen@metrobranding.no

Espen er leder for teknologi og brukeropplevelse i Metro Branding, og har sin kjernekompetanse innen digital strategi og forretningsutvikling, UX og merkevarebygging i digitale kanaler.

Espen har tidligere vært med på å lansere og implementere digitale strategier, kampanjer og portaler for flere av Norges største selskaper som Bisnode, Storebrand, Selvaag Gruppen, Telenor og Orkla, og har også betydelig erfaring med digitale prosjekter innenfor offentlig sektor.

Espen har vært gjesteforeleser på Høgskolen i Telemark og har også vært jurymedlem i Visuelt-konkurransen (Norges største designkonkurranse) og Gulltaggen (Nordens største event innenfor digital markedsføring, kreativitet og innovasjon).

Han har vunnet flere nasjonale utmerkelser, eksempelvis i Gulltaggen, Visuelt, Norsk Designråds Merket for God Design og DIFI/Kvalitet på nett.

Espen er alltid på jakt etter digitale løsninger som skaper målbar verdi for kundene våre – og jakter også skogsfugl i Telemark når muligheten byr seg.