Gratis seminar

Kom i mål! Strategisk kommunikasjon for ledere

  • TID: Torsdag 15. juni kl. 09.00 - 12.00 (registrering fra kl. 08.30)
  • STED: DOGA, Oslo
  • PRIS: GRATIS!

Oppnå dine forretningsmessige mål - med strategisk kommunikasjon som fungerer

Mediestøyen har aldri vært større. Ting skjer raskere enn noen sinne. Konkurransen om kundene er knallhard. Hvordan skape suveren konkurransekraft i et fragmentert marked i stadig endring?

På dette seminaret drar vi deg gjennom hele den strategiske kommunikasjonsprosessen:
Fra forretningsplan og konseptutvikling, til realisering av et budskap som skaper oppmerksomhet, digital synlighet og konkurransekraft.

På agendaen:

Velkommen
v/Kjartan Høvik, Client Director og senior kommunikasjonsrådgiver

Kommunikasjonsutfordringer anno 2017 – dette må du som leder ta inn over deg
v/Kim Nygaard, Head of Content

Strategi og konsept
v/Cathrine Stensland, CEO og Richard Wold, Head of Creative 

Lunsj

Fra konsept til innhold – som markedet etterspør
v/ Kim Nygaard, Head of Content

Oppsummering av dagen
v/Kjartan Høvik, Client Director og senior kommunikasjonsrådgiver  

Det pleier å være rift om plassene, så vær rask med å melde deg på!

Dette seminaret passer for deg som er leder i en stor eller og mellomstor organisasjon.

Foredragsholdere

Cathrine Stensland

Cathrine Stensland

CEO / Partner
Strategi og merkevareledelse

Hva kreves av en god merkevarestrategi – og hvordan virkeliggjøre den? Cathrine viser hvordan tydelig merkevareledelse legger grunnlaget for all din strategiske kommunikasjon. Cathrine er vår administrerende direktør og fagansvarlig i Metro Branding. Cathrine er rådgiver for flere av landets sterkeste bedrifter innen merkevarestrategi, prosessledelse og kommunikasjon. I Metro Branding har hun ledet mange store prosjekter og utviklet sterke merkevarer.

Richard Wold

Richard Wold

Head of Creative
Fra strategi til konsept

Hvordan tenke kreativt innenfor gitte rammer? Richard gir deg innsyn i den kreative prosessen til en konseptutvikler - som skal sikre at uttaket henger på greip med strategien. Richard er en strategisk kreatør som brenner for å utvikle sterke merkevarer. Richard er god på å oversette strategi til kommunikasjon. Han har gjennom mange år i reklamebransjen bygget en enorm erfaring.

Kim Nygaard

Kim Nygaard

Head of Content
Fra konsept til innhold

Hvordan nå ut med budskapet? Kim ser på hvilke utfordringer og muligheter vi står overfor i dagens medielandskap, og hvordan du når ut med kommunikasjonen din gjennom innholdsmarkedsføring og SEO. Kim Nygaard er Head of Content i Metro Branding og brenner spesielt for god digitalkommunikasjon som fører til synlighet på web og effekt for kundene. Kim hjelper i dag flere av landets sterkeste merkevarer med å prestere best digitalt.

Kjartan Høvik

Kjartan Høvik

Client Director og senior kommunikasjonsrådgiver
Den røde tråden

Kjartan er dagens konferansier. Han leder oss gjennom dagen og sikrer den røde tråden, fra strategi og konseptutvikling til innhold. Kjartan er senior kommunikasjonsrådgiver i Metro Branding, og har et særlig fokus på strategisk kommunikasjon. Å bygge ønsket omdømme krever langsiktig og helhetlig tenkning, og Kjartan er en sentral mann når vi i Metro Branding planlegger og utvikler konsepter for ekstern og intern kommunikasjon.

Spørsmål om konferansen?

Kontaktperson:

Sandrine Liland

CFO/HR Manager +47 938 32 638