• KUNDE: Nyt Norge
  • CASE: Reklamekampanje
  • TAGS: Kommunikasjon, Foto og film

OPPGAVEN:

Sammen med NYT NORGE dyrker vi frem norsk mat som  en sterk merkevare. Gjennom reklamekampanjer skaper vi bevissthet hos forbruker på se etter NYT NORGE-merket når de handler. Reklamefilmen skal skape preferanse for norsk mat og norsk landbruk.

 

LØSNINGEN

Med et barns nysgjerrighet foretar vi en reise til den norske maten, fra jord til bord. Til denne reklamefilmen har Metro Branding også utviklet en spesialkomponert lydlogo for NYT NORGE med assosiasjoner til landlig norsk idyll. 

 

RESULTATET:  

Merket har blitt en suksess - over 2300 produkter er merket med NYT NORGE. Etter at vi hadde bygd opp informasjonsmerket gjennom flere år, med helhetlig kommunikasjon og spissede budskap, kjenner hele 85% til NYT NORGE.

Spørsmål om dette?
Kontakt Anette:
foto
Del denne casen:
Relatert: