• KUNDE: Gyldendal
  • CASE: Markedskonsept
  • TAGS: Kommunikasjon, Foto og film, Digitalt

OPPGAVEN:

Utvikle et helhetlig markedskonsept for
Gyldendal Akademisk sine ulike kampanjer. Konseptet skal effektivisere og forbedre forlagets kampanjer og synliggjøre at Gyldendal Akademisk har tyngde innenfor kategorien.

 

LØSNINGEN:

En rød tråd i alle kommunikasjonsflater, blant annet nyhetsbrevmaler, digitale annonser og profilannonser segmentert per målgruppe. Optimalisert innhold og videoer for å treffe pensumbesluttere på universitet-og høyskolenivå. Velkomstpakke for nye forfattere. Et helhetlig event-konsept for arrangementer. 

Det er gøy å se hvordan den røde tråden er tatt helt ut fra strategi til handling. Anette Holtan / Client Director i Metro Branding
Spørsmål om dette?
Ta kontakt med Anette:
foto
Del denne casen: