Kongen av sosiale medier

Fredag 9. september arrangerte Metro Branding nok et brandingseminar på toppen av The Thief

Kongen av sosiale medier

Hvem er kongen av sosiale medier? Vinneren av vår uhøytidelige quiz fra fredagens brandingseminar er kåret! And the winner is ...

Fredag 9. september arrangerte Metro Branding nok et brandingseminar på toppen av The Thief. Nær 70 deltakere hørte foredrag om merkevarebygging, konseptutvikling og digital synlighet. 

Og noen deltok i vår berømte quiz – der premien var en mulighetsworkshop med Metro Branding, og en overnatting for to på The Thief.

Byråleder Cathrine Stensland åpnet seminaret, og snakket om viktigheten av en merkevarestrategi i bunn – slik at ikke merkevaren din blir utydelig når du kommuniserer i mange ulike kanaler.

Art Director Richard Wold holdt fokus på konseptutvikling og kreativitet, med innblikk i mange spennende caser fra inn- og utland.  Avslutningsvis snakket content manager Kim Nygaard om hvordan merkevaren din kan oppnå synlighet i sosiale medier og Google.

And the winner is ...
De tøffeste deltakerne sjekket sin kunnskap om sosiale medier i vår uhøytidelig quiz, og vinneren ble Tove Nordberg i Unicef

Vi gratulerer!

Vil du bli invitert til vårt neste seminar? Følg Metro Branding på Facebook!