Espen Linna til Metro Branding

"Jeg er alltid på jakt etter effektive, digitale løsninger som skaper målbar verdi for kundene våre"

Espen Linna til Metro Branding

Metro Branding styrker laget igjen! Vi har nå ansatt Espen Linna som strategisk rådgiver med spesielt fokus på digitale kommunikasjonsløsninger.

- Jeg er alltid på jakt etter effektive, digitale løsninger som skaper målbar verdi for kundene våre, sier Espen, som gleder seg stort til å ta fatt på oppgaven som Client Director Digital i Metro Branding. Metro Branding har flinke folk og spennende kunder, så denne muligheten kunne jeg ikke la gå fra meg, sier Espen.

- Espen blir en viktig brikke i utviklingen av strategiske kommunikasjonskonsepter, der forretningsforståelse og innsikt går hånd i hånd med konsept, innhold og teknologi, sier Cathrine Stensland, byråleder/CEO i Metro Branding.

Espen Linna har lang erfaring som digital rådgiver og art director. Han har vært med på å lansere og implementere digitale strategier, kampanjer og portaler for flere av Norges største selskaper som Selvaag Gruppen, Gjensidige, ABB, Telenor, Tusenfryd, og Herøya Industripark, og har også betydelig erfaring med digitale prosjekter innenfor offentlig sektor.

Espen har vunnet flere nasjonale utmerkelser, eksempelvis i Gulltaggen, Visuelt, Norsk Designråds Merket for God Design og DIFI/Kvalitet på nett. 

Espen Linna har første arbeidsdag i Metro Branding tirsdag 2. mai.

På bildet: Metro Brandings byråleder/CEO Cathrine Stensland og Espen Linna, nyansatt Client Director Digital.