Hvordan bruke ny teknologi for å sørge for at innholdet ditt når de riktige personene? Og hvorfor er det så viktig å ha en tydelig strategi før du lager innhold? Dette er temaene når våre rådgivere innen digital synlighet, Kim Nygaard og Maren Qvale holder foredrag på Norges viktigste content marketing-dag. Kim her også programvert for konferansen med gjester i sofaen.
Deler eksperttips om relevans og kundeforståelse
Metro Branding har noen av de fremste ekspertene i Norge på digital kommunikasjon. Når Kampanje skal holde årets Content Marketing-dag, er både Kim og Maren invitert for å dele sin kompetanse. Relevans som konkurransekraft står på agendaen.
– Årets konkurranse er heldigital, og blir produsert som en TV-sending på 3,5 timer. Det blir foredrag, intervjuer og sofaprat. Her er det masse å lære for norske byråer og bedrifter, forteller Kim Nygaard, som er senior digital rådgiver i Metro Branding.
– Jeg skal snakke om relevant innholdsmarkedsføring i et strategisk perspektiv. I tillegg er jeg en av to programverter som skal holde den råde tråden gjennom sendingen. Dette blir gøy, lover en entusiastisk Kim.

Innholdsmarkedsføring - tabbene du bør unngå
Teknologi og innhold trenger hverandre
– Den organiske æraen for content marketing er død. Det holder ikke lenger å legge ut en post på Facebook, slår Maren Qvale fast. Hun har lang erfaring fra performance marketing, og er rådgiver for digital synlighet i Metro Branding.
– Jeg skal skal snakke om hvordan vi bruker ny teknologi for at alt innholdet som produseres blir sett av de riktige personene til riktig tid. Teknologi og innhold går hånd i hånd, og utviklingen har gått i et rasende tempo, sier hun.
– Framtiden kommer til å handle mye om god bruk av kundedata. Det er ikke nok å forstå målgruppene, vi må forstå enkeltindividene. Det stilles helt andre krav enn før til oss som jobber med innholdsmarkedsføring – nå er teknologikompetanse helt avgjørende!
Over 20 eksperter innen content-faget er samlet på Kampanjes første heldigitale Content Marketing-dag, som er den syvende i rekken. Du kan se sendingen når du vil i tidsrommet 9-11 februar.