Helt i front på Content Marketing-dagen

Hvordan bruke ny teknologi for å sørge for at innholdet ditt når de riktige personene? Og hvorfor er det så viktig å ha en tydelig strategi før du lager innhold? Dette er temaene når våre rådgivere på digital synlighet, Kim Nygaard og Maren Qvale  holder foredrag på Norges viktigste content marketing-dag. Kim er også programvert for konferansen med gjester i sofaen.

Deler eksperttips om relevans og kundeforståelse

Metro Branding har noen av de fremste ekspertene i Norge på digital kommunikasjon. Når Kampanje skal holde årets Content Marketing-dag, er både Kim og Maren invitert for å dele sin kompetanse. Relevans som konkurransekraft står på agenda.
– Årets konferanse er heldigital, og blir produsert som en TV-sending på ca. 3,5 timer. Det blir foredrag, intervjuer og sofaprat, her er det masse å lære for norske byråer og bedrifter, forteller Kim Nygaard, som er senior digital rådgiver i Metro Branding.
– Jeg skal snakke om relevant innholdsmarkedsføring i et strategisk perspektiv. I tillegg er jeg er en av to programverter som skal holde den røde råden gjennom sendingen. Dette blir gøy, lover en entusiastisk Kim.

Teknologi og innhold trenger hverandre

– Den organiske æreaen for content marketing er død. Det holder ikke lenger å legge ut en post på Facebook, slår Maren Qvale fast. Hun har lang erfaring fra performance marketing, og er rådgiver for digital synlighet i Metro Branding.
– Jeg skal snakke om hvordan vi bruker ny teknologi for at alt innholdet som produseres blir sett av de riktige personene til riktig tid. Teknologi og innhold går hånd i hånd, og utviklingen har gått i et rasende tempo, sier hun.
– Fremtiden kommer til å handle mye om god bruk av kundedata. Det er ikke nok å forstå målgruppene, vi må forstå enkeltindividene. Det stilles helt andre krav enn før til oss som jobber med innholdsmarkedsføring – nå er teknologikompetanse helt avgjørende!

Over 20 eksperter innen content-faget er samlet på Kampanjes første heldigitale Content Marketing-dag, som er den syvende i rekken. Du kan se sendingen når du vil i tidsrommet 9. til 11. februar.

Meld deg på Content Marketing-dagen her

Det er ikke nok å forstå målgruppene, vi må forstå enkeltindividene.
Maren Qvale
Rådgiver digital synlighet
Har du spørsmål? Ta kontakt med Kim!
Kim Nygaard
Senior digital rådgiver
kim@metrobranding.no
+47 920 68 102