Byrånytt

Full fart – og mye spennende som skjer!

Det går så det suser om dagen! Vi har flyttet til Barcode, ny kommersiell leder er på plass og vi bygger et nytt kreativt miljø i Oslo.

– Vi jobber målrettet, optimaliserer prosesser og satser på kompetanseutvikling for å være lengst fremme innen vårt fagfelt. Vi har også ansatt flere nye spesialister innen UX-design, sosiale medier og performance marketing, sier administrerende direktør Cathrine Stensland – som er på utkikk etter flere flinke folk.

– Kontinuerlig fokus på å skape verdi for kundene våre er det som driver oss. Hvert eneste prosjekt vi løser skal gi effekt. Og det skal vi fortsette med fremover, fortsetter hun. 

Bilde1_Cathrine_Stensland_Metro_Branding_Barcodejpg.jpg
Byråleder Cathrine Stensland i Metro Branding er fornøyd med alt det spennende som skjer om dagen.

Ny kommersiell leder

1. februar startet Eirik Ekrann som kommersiell leder i selskapet. Han kommer fra det internasjonale analyseselskapet Kantar, hvor han var strategidirektør.

Eirik Ekrann er godt i gang med å jobbe med laget i Metro Branding som deler lidenskapen hans for merkevarebygging.

– Det ikke er noen rask løsning for å bygge en sterk merkevare. Det krever en disiplinert, langsiktig innsats, sier Ekrann. Merkevarebygging har like mye å gjøre med selve produktet og kundeopplevelsen som smart reklame. Jeg ser virkelig frem til å hjelpe kundene våre med å bygge sterke merkevarer gjennom strategi, kreativitet og teknologi, kommenterer han. 

Bilde2_Eirik_Ekrann_Metro_Branding_Barcode.jpg
Eirik Ekrann kommer fra stillingen som strategidirektør i analyseselskapet Kantar og er nå kommersiell leder i Metro Branding.

– Vi er så stolte av å ha Eirik Ekrann med på laget, sier Stensland. Hun nevner at han holder et skyhøyt faglig nivå innen branding, strategi og analyse og er derfor en verdifull rådgiver for kundene og for selskapets videre forretningsutvikling. 

Skal bygge et større kreativt miljø

Metro Branding skal også bygge opp et større kreativt miljø og har derfor nylig lagt ut en nyopprettet stilling hvor de søker etter Kreativ leder i Oslo.

– Vi ser etter en som har et solid kreativt nettverk og som kan trekke med seg dyktige team på sikt, sier Richard Wold som er partner og ansvarlig for alle kreatørene i Metro Branding. 

– Vi kan friste med helt nye lokaler i Bjørvika, som vi flyttet inn i tidligere denne måneden. Det var fint i våre gamle lokaler, midt på Karl Johan, men de nye kontorlokalene i 11. etasje med utsikt over hele Barcode, er helt fantastiske, sier Wold, stolt.

Bilde3_Richard_Wold_Metro_Branding_Barcode.jpg
Richard Wold er partner og ansvarlig for alle kreatørene i Metro Branding. Han søker ny kollega som kan lede det kreative teamet i Oslo.

Lurer du på hvordan det er å jobbe hos oss?