Foredrag

Bli med på masterclass i content marketing

Innhold, innhold, innhold. Det mangler ikke på innhold. Men hva er godt innhold? Hvordan gjøre innholdsmarkedsføring riktig. Bli med på kurs!

Metro Branding har jobbet med innholdsmarkedsføring siden lenge før begrepet ble dagligdags. Nå har to av våre fremste eksperter vært i studio – og deler raust av tipsene som gjør deg til en vinner.

Jobb effektivt med content marketing

– Jeg skal vise hvordan du jobber effektivt og smart med innholdsmarkedsføring. Det er egentlig ikke så vanskelig. Men du må vite hva du skal gjøre. Og ikke minst hvordan, forklarer Kim Nygaard. Han er senior digital rådgiver og er er kjent som en svært engasjert foredragsholder. Han deler gode tips som gir deg albuerom til å jobbe godt.

Kim Nygaard i Metro Branding
Kim Nygaard er digitalt rådgiver i Metro Branding, og en av kurslederne på kurset Digital masterclass i content marketing, som vi gjennomfører i samarbeid med Kampanje.

Hjelp til å finne ressurser

– Du trenger kanskje å overbevise noen før du får ressursene du trenger? Derfor får du en verktøykasse du kan bruke videre i organisasjonen. Content marketing er grundig og langsiktig arbeid og du trenger ressurser for å lykkes, sier Kim.

Eli Tørud har journalistbakgrunn og kjenner godt til hvilke egenskaper den gode historien har. Som fagansvarlig for innhold og synlighet i Metro Branding har hun gjennom mange år sett hvilke historier som treffer. Dette er essensielt for å lykkes. Du må vite hva som treffer målgruppa i hjertet.

– Vet du hvilke historier du vil fortelle og hva som faktisk engasjerer målgruppa di? Det er når du virkelig engasjerer og rører målgruppen magien skjer, tipser Eli